Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
Autor
Stępowski Robert
(2)
Taylor Sara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(1)
Kuchnia polska
(1)
Kuchnia regionalna
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Ofiary gwałtu
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Wideo
(1)
YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Smaki Polski : zwiedzaj Polskę ze smakiem : przewodnik kulinarny po Polsce / Robert Stępowski. - Wydanie I. - Rawa Mazowiecka : Wydawnictwo Roster, 2018. - 111 stron : fotografie kolorowe ; 24 cm.
To wyjątkowa publikacja, skierowana zarówno do turystów, którzy chcą odkrywać smaki poszczególnych regionów naszego kraju, jak i polskiej branży turystycznej oraz restauracyjnej. Odwiedzając różne regiony Polski chcielibyśmy spróbować tradycyjnych i charakterystycznych dla danego miejsca potraw lub produktów, ale często nie bardzo nawet wiemy czego szukać i o co pytać w restauracjach. Ta książka podpowiada czego w każdym regionie spróbować trzeba. Czytelnicy znajdą w niej również listę najpopularniejszych wydarzeń kulinarnych odbywających się w każdym regionie kraju oraz przepisy, umożliwiające samodzielne przygotowanie najbardziej tradycyjnych potraw regionalnych. Najważniejszym elementem książki "Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem. Przewodnik kulinarny po Polsce", jest jednak prezentacja funkcjonujących w naszym kraju szlaków kulinarnych, wchodzących w skład Konsorcjum Szlaków Kulinarnych, funkcjonującego przy Polskiej Organizacji Turystycznej, wraz z listą restauracji. Dzięki temu, czytelnik dowiaduje się nie tylko czego w poszczególnych regionach spróbować należy, ale także gdzie zjeść smacznie w certyfikowanym miejscu. Markowe produkty turystyczne, produkty regionalne i tradycyjne, wydarzenia kulinarne, przepisy umożliwiające samodzielne przygotowanie potraw charakterystycznych dla danego regionu, lista certyfikowanych i polecanych restauracji - a wszystko to w duchu niezwykle istotnego dla rozwoju turystyki marketingu doświadczeń - w książce "Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem. Przewodnik kulinarny po Polsce".Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej uważa, że ta książka uzupełnia lukę wydawniczą na rynku i promuje szlaki oraz produkty turystyki kulinarnej w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook`a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: w Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie, uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie, 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie, ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych, 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online, YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie, dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne, ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów. Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników. Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 56556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tamte wakacje / Sara Taylor. - Wydanie I. - Rawa Mazowiecka : Wydawnictwo Roster, [2018]. - 300, [2] strony ; 21 cm.
Na książce wyłącznie pseudonim autora.
Data wydania wg BN.
Dostępna również jako e-book.
Marta porzuciła pracę w Mordorze przy ulicy Domaniewskiej w Warszawie i założyła własną działalność gospodarczą - firmę szkoleniową. Jest atrakcyjną trzydziestokilkulatką. Silną, niezależną i zdeterminowaną kobietą. Ale to tylko pozory. Po wejściu do domu, zmyciu perfekcyjnego makijażu i zdjęciu drogiego, doskonale skrojonego kostiumu, traci poczucie własnej wartości, rozsypuje się wewnętrznie, zmieniając się w bezbronną i przestraszoną dziewczynkę. Toksyczny związek. Romans i namiętność, a także potworny dramat głównej bohaterki. W książce uderza niezwykły realizm współczesnego życia i pracy w korporacjach Warszawy i Lublina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej